12 Aralık 2013 Perşembe

Sosyal Medya Pazarlama: Nedir ve ne iyi oldu?

EF eğitimi ve onların şirket genel bir bakış verir. O devletlerin "Bu şirket" olmak istemiyorum bu sosyal medya arkasında iki yıl eder. Şirketi "Bu şirket" ve o ne yaptılar ve öğrendiklerini örnekler verir.


Bir Facebook uygulaması bir uygulama eklemek için kendi bilgi vermek için gerekli kişiler ama yaptılar. Bir kullanıcı şikayet etti, şirket dinlemedim, kullanıcı gittim ve nerede başlamış olan oldukça başarılı oldum. TripAdvisor ve ziyaret ettiğiniz şehirler örnek verdi. Nasıl her ikisi de başarılı gösterdi, tamamen benzersiz bir uygulama olması gerekmez. Ama sosyal medya pazarlama geleneksel aynı tip çıkaramazsın. Örneğin formları doldurmak insanlara ihtiyacım yok.


"O (sosyal app) ama kimse inşa alan kabus" ? geldi. Genellikle kaldıraç mevcut topluluk birçok durumda kendi inşa etmek için daha iyi. Onlar, kendi hatalarından öğrendi ve aslında başarılı bir sosyal medya ürün başlattı.


Onlar sadece kendi şirket müşteri tabanına sağlayabilir ne olduğunu düşünmeye başladı. "Turunda kim bulun" Facebook uygulaması öğrenciler (öğrenci turları yabancı ülkelerin birçoğu kendi şirketi çalıştırılır) yabancı bir ülkede turunda başka kim olduğunu görmek bir yol olduğunu. Öğrenci için yardımcı olmak için bunun bir parçası olduğunu, ama bunun bir parçası da, nerede oldukları hakkında arkadaşlarınıza palavra.


Sosyal medya çok geniş-Twitter, sohbet, Facebook, etc. O senin görünürlüğünü artırmak için sosyal medya uygulanabilir en parçası olan sıralama, bağlantılar site, vb bulunur.


Önemli faktörler etki yaş, sayfa faktörler üzerinde Bağlantılarvardır. Linkler özellikle ücretli bağlantıları ile ilgili sorunlar ile bu gün almak zordur. Sosyal medya gerçekten burada bağlantılar, trafik, görünürlük ve markalaşma ile yardımcı olabilir.


Nasıl çalışır: sitenizdeki bir bölümünde içerik oluşturmak, konu ile de tepki vereceğini bul özel topluluklar (koymayın siyasi içerik köpek ücreti), bu toplumlarda insanlar meşgul. İnsanlar bloglar için içerik arıyoruz ve bu topluluklar bak. Eğer bu sitelerde içerik alıyorsanız, maruz kalma bir sürü almak. İnsanlar size, link yazmak bile web (TV, gazete) dışında seninle. Linkler-community bağlantıları (Tercihler) bireylerin ne oy gösterilen iki tür alıyoruz ve kablolu ve diğerleri hakkında yazdığınız gibi siteler. İkinci tür, genellikle daha iyi ziyaretçi bulunmuyor ve bağlantıları (hafta/ay) vadeli akını olsun.


Sadece buldum ve sosyal medya siteleri özellikle Digg dışarı itti imge were iki kampanya örnek çalışma. 8.000 Kaliteli gelen bağlantılar (30dan fazla PR8 gelen bağlantılar) varsa, bu tür bağlantıların satın aldığınız para mal olacak.


Nasıl sosyal medya zaman yönetimi yönü ile anlaşma yapmak? Ne zaman kaybetmeyin. Değil sadece üzerinde küçük zaman geçirebilirsiniz o şeylerden biri sosyal bir şey. Çok zaman yoksa, bookmarking ve yüksek kalite, diğerleri sosyal medyada seçim olabilir öğeleri bookmarking gibi küçük şeyler odaklanın. Katılmak istediğiniz bir sosyal medya sitesi almak için sınırlı bir süre ile başa çıkmak için başka bir yol var.


İtibar yönetimi ne durumda? Şansım var ki, bu olmayacak. Katılmak gerekir. Olumsuz bir şey varsa, o adresi, üzerinde yorum sonra platformunuza ve sitenize geri getirmek. Birkaç ay içinde onlar genellikle orijinal olumsuz basın sileceğiz. İnsanlar genellikle yardımcı olur, ürün, teklif veya bir telefon verin. Bazen sadece bir küçük anma yanıt, eğer sen-ebilmek almak birkaç oy aşağı yorum görmek gerekli değildir.


Sosyal medya önümüzdeki iki ya da üç yıl sonra nerede görüyorsun? Birçok panelist yanıt verdi. Ekstra mil gidiyor olabilir insanların sitenizde neler yapabileceklerini ile daha fazla güç vermek lazım. Sadece sosyal medya gitmek, ama o genel pazarlama karışımı içine entegre. TripAdvisor örneğin nerede insanlar üzerinden kendi Facebook app ziyaret etmiş bak ve sonra bu verileri kullanın.


Ben sosyal medya dünyasına göreli yeni vazgeçmem ama bilgiler Brent Csutoras dan çok doğru olduğunu düşündüm. Tüm siteler tüm sosyal medya formları çalışacağız ve ağ olarak onları tedavi etmek gerekir. Konuş kendiniz hakkında insanlar bıkmak, kullanmakta olduğunuz sosyal medya ekleyerek değer gerekir.


DecemberGoogle araç çubuğu sayfa sırası WebmasterWorld haftalık Round-Up 6 güncelleme


01xPR7, 03xPR6, 05xPR5, 10xPR4, 10xPR3, 10xPR2, @ 22 $ OnlyLooking Beta test için yüksek PR blog Linkler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder