Mayıs 26, 2010 de 9:22 am ET Galen tarafından DeYoung
Bu ayın başlarında, Boston MarketingProfs B2B Forum iş için daha iyi bloglama üzerinde sıcak oturacak Laboratuvarı açtı. O, üç cesur B2B pazarlamacılar eşleri dolu bir oda eleştirilmekte kurumsal bloglar gönüllü oldu. Bloglar belli ki tasarım ve içerik açısından farklılık ise, kendi eksiklikleri bir SEO açıdan şaşırtıcı derecede benzer ? ve önemli. Onlar ortak sorunların özetini ve ne onlar hakkında burada.
Şaşırtıcı olan, her blog blog ana sayfasında uzun, tam mesaj gösteriyordum. Çünkü aynı içeriği ana sayfada sonucunda, birçok tek yazı URL, muhtemelen dizine. Sadece bir pasaj veya tek-mesaj sayfasına her yazı ve bağlantı soyut blogunuzun ana sayfasını içerdiğinden emin olun. Her mesaj en iyi duruma getirme ve getting posta URLleri dizine temel hedeflerden. Trafik içinde senin blog ana mesaj gelmesini istiyorum.
Varsayılan olarak, çoğu blog platformları başlık etiketi için yazı sayfasına Yazınızın başlığı dahil edecektir. Bazı durumlarda, bu Tamam, ama çoğu durumda olmayabilir. Çekici olmak için yazı ve yaratıcı, site ziyaretçilerinin devamı ve sonrası sosyal medya başkalarıyla paylaşmak inducing görünür başlığı istiyorum. Yaratıcı ve ilgi çekici başlıklar, ancak, her anahtar kelime zengin değildir. Arama yardım için bir anahtar kelime zengin başlık etiketi belirtin. Ama unutmayın, sadece arama motorları için başlık etiketi değil; başlık etiketi arama sonucu başlığının da. Başlık etiketi, ayrıca arama tıklayın indükler emin olun. Gibi All in One SEO Pack eklentisi WordPress kullanıyorsanız, bunu yapmak için işlevsellik verecektir.
Tüm bloglar okuyucu için görsel ilgi oluşturmak için içerilen görüntüleri gözden iken, görüntülerin çoğu alt etiketleri belirtilen yoktu. Alt etiketleri kullanıldığı yerlerde, onlar genellikle arama unutmayın ile yazılı değildi. Eğer senindeğil belirtme alt etiketleri sayfanın anahtar kelime stratejisi ile uyumlu, arama motorları yazı olduğunu söylemek için önemli bir fırsat kaçırıyorsun.
Düşük değeri URL gösterdi her blog arama motorları hızlı bir bakış dizine. Dizin oluşturulmuş sayfalar arasında Bloglar yerinde arama araçları ve yazar, Tarih ve etiket arşiv URLleri vardı. Bu URLleri dizine tek yazı URLleri dizine pahasına; birçok tek yazı URLleri dizine. Günlükler için aynı içeriği almak için birçok yolu var. Bu kullanıcılar için büyük, ama endeksli yinelenen içerik ve istenmeyen şeyler (örneğin, blog arama aracı sonuçları) ile ilgili sorunlar oluşturabilir. Hangi içeriği dizine alınmasını istediğiniz kontrol emin olun. Eğer WordPress kullanıyorsanız, Joost de Valkın Robots Meta eklenti bunu yapmak için harika bir araçtır.
Çoğu blog yazılarına meta açıklamaları, var mıydı ancak, onlar genellikle küçük bakım ile yazılmıştır. Sorgu niteliğine bağlı olarak, arama motorlarında arama sonucu parçacığı olarak sonrası meta açıklama görüntülemek seçebilirsiniz. Meta açıklamaları sonrası kelime stratejisi ile uyumlu ve arama sonucunu tıklatın arama almak için yeterince ilginç emin olun. Adil-dibi takdirde o does meta açıklaması her zaman arama sonucu parçacığı olarak değil seçilmiş olsa da, searchers faiz yeterince sonuç üzerinde tıklatın Pike potansiyeline sahip olduğundan emin olun.
Tüm bloglar 301 yeniden yönlendirmelerini eksikliği, her sayfada birçok sürümü oluşturdu. Sadece www www olmayan sorunlar vs vardı ama sondaki sorunları bölü URLleri ve aynı içeriğe önde gelen sondaki hiçbir bölü çizgisi; ve aynı içeriği farklı URLler, ilgili diğer örnekleri. Gözden site Analytics bloglar için aynı içeriği pek çok farklı URLler belirtti. Aynı içeriği tek bir konsantre yerine bu sayfaları arasında bölmek PageRank neden için birden çok URL olan URL, URL tek bir URL yerine çeşitli içerik bağlantısı özellikle diğerleri bağlantı. İken bazı bloglama platformlar bloglama platformu WordPress otomatik olarak mesaj kanonik etiket dahil gibi olmayabilir. Henüz, bloglama platformu yazılarda kanonik etiketi eklerseniz, hala kanonik etiket güvenerek daha bu sorunları tespit dışı daha iyi olur.
Bu öğelerden bazılarını deneyimli SEO profesyoneller için oldukça basit görünebilir, bu üç bloglar bir daha gözden geçirme ve tartışma oturumunda bu sorunlar genel olarak genel B2B pazarlama profesyoneller arasında bilinen değil açıktı. Blogunuza taze bakmak için biraz zaman alabilir. Şeyler bir blog yüzeyinde iyi görünüyor olsa başlık altında bir göz arayan edilmiştir SEO başarı elde etmek önemli engelleri ortaya çıkarabilir.
İle ilgili konular: B2B arama pazarlama sütun | Kanal: Arama pazarlama
@sengineland izle
Daha fazla en iyi haberleri
Daha fazla haber özetleri görmek
Daha fazla özellik görün
Daha fazla sütun görmek
Bkz: daha fazla nasıl yapılır
Bing bilgi deposu, Satori, daha etkileşimli içerik ekler
Anket: Çoğunluk mobil arama kullanın, "PC daha zor" bul
Teste devam ediyor: Hangi alışveriş arama motoru bir Blu-Ray için en iyi fiyatı bulur?
Marka önyargı: tüketicilerin % 70i bilinen perakendeciler için ürün arama yaparken bak
Tüm yeni SMX Batı gündemi ? şimdi kayıt kontrol & 300 $ Kaydet
Aşağıdaki Android yenilemek, Bing Intros yeni iPad deneyimi
@sengineland izle
Resmi olarak test görüntüleri Web arama sonuçları parçacıkları Bing Google Gelişmiş eşleme için Windows 8.1 araması Pics getiriyor: Google LEGO Menora, Google Maps, Penn & Teller aracılığıyla Google cam Google penguenler genişletir derinlemesine Makaleler
Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.
İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.
Bkz: daha fazla konular
Pazarlama arazi olarak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder