15 Kasım 2013 Cuma

SEO otomasyon: Şablonlar, araçlar ve modülleri ile iş yükünü düzene

Tüm E-çözümler projektör |





Yineleme ve görevleri yeniden oluşturmak zaman bir sürü harcama drene. Yüzlerce başlık etiketleri, binlerce değilse yazın istemiyorum sadece mantıklı değil. Ama bu aynı doğrultuda, bir sürü başka şeyler otomatikleştirilebilir veya "modularized" (yup, ben uydurdum!) günlük işini kolaylaştırmak için.


Kurallar tüm sitenin bir dizi oluşturmak alıp, dokunulmaz iyi bir görev olur. Meta veriler, URLler, vb için bir eşleme bir tür olması bir kez mühendislik ekibi ileriye kullanabilirsiniz kurallar bir dizi var. Ve her URL için bir başlık/açıklama harita, ama daha çok bir liste oluşturmak için değişkenleri kümelerine dayalı anlamına gelmez. Örneğin ben on MySpace her sanatçı için bir başlık etiketi oluşturulduysa, şunları yapardım:


Bu site içerisinde binlerce sayfa için başlık etiketi kapak yardımcı olurdu. Önemli anahtar kelime için diğer sayfaları bilge bulacaksınız ve "Bu çok benzer bir şekilde templatize". URL bilge, bu çok benzer bir süreçtir:


Kolayca bir CMS ile ürün veya mühendislik ekipleri karıştırmak zorunda kalmadan düzenlenmiş site genelinde modül oluşturma hayatını çok kolaylaştırır. Değişiklikler hemen gerçekleşir ve daha hızlı şeyler etkileyebilir. Modülleri bu tür bazı örnekler:


Önemli içerik sitenizde iç bağlantıları eklemek için bu gibi modülleri kullanabilirsiniz. Özellikle ne zaman konular bağlantı suyu, hızlı bir şekilde sitenizin bölümleri geçmek için güçlü olmak, Arama Trendleri yükseliyor, bu bağlantı eşitlik uygulamak önemli.


O sizin bu URLler ile binlerce yönetmek için tüm site veya site bölümlerini denetimlerini yapmak mümkün değildir. Başlangıç olarak, siteniz hakkında ilginç bilgi parçalarını bulmak için SEOMoz Pro araç kümesi kullanabilirsiniz. Ben ton iç bağlantı fırsatları bulmak için link eşitlik (veya PageRank değeri) sayfaları bulmak için kullandım. Ayrıca, tarama testleri gibi şeyler-site bölümlerini taranabilir ve alışkanlıkkoşmak tarama sorunları için koşuyoruz.


Ancak, başlık etiketleri, sayfa SEO öğeleri, vb eğer inceliğini her zaman iyi bir fikir de görmek için el çek yapıyor. BrightEdge sitesi denetim aracından gereksinimleri oluşturmak ve otomatik bir denetim yapmak ve rapor için siteyi taramak sağlar. İşte bir örnek, bir rapor gibi görünebilir:


Site Audit Tool


Son zamanlarda yapmak benim en sevdiğim şeylerden biri size zaman yerine editörler ünlüler, sanatçılar, veya doğru anahtar kelimeleri ile site bölümlerini bağlama hatırlatmak zorunda kaydeder bir sitede bağlantı mimarisi otomatikleştirme. Anahtar kelimeler URL eşlemesi vardır ve o dışarı sayfasında bu anahtar kelimeler sniff ve bağlantılar oluşturur bir araç oluşturun. Bu otomatik olarak ilgili iç bağlantıları site sayısını artırmaya yardımcı olacak ve "tahmin çalışmaları" ve meydana gelebilecek insan hataları kaldırır.


"Siyah şapka" olmamak veya benim tarzım değil sonuçlar yine, spam için bir araç oluşturma SEO görevlerini otomatikleştirmek için ana noktasıdır. Otomasyon, yinelenen görevleri günlük rolden kaldırmak ve daha stratejik bir pazarlamacı gibi şeyler hakkında düşünmek izin verir şekilde kullanılmalıdır.


SEO otomasyon ve yükünüzü düzene, bir yorum bırakın ve gidiş konuşma tutmak için nasıl kullandığınız hakkında düşüncelerinizi hakkında bilmek istiyorum.


İle ilgili konular: Kanal: Arama pazarlama | Ev arama pazarlama


Yazar hakkında: Tony Adam Sr. Online Pazarlama Müdürü MySpace, nerede SEO ve sosyal medya pazarlama odaklanmaktadır olduğunu. O da görünür nerede o erken aşamada başlatılması ve teknoloji ile sürücü trafik ve müşteri edinme kuruluşlara çalışmayı sever faktörler, bir danışmanlık şirketi yönetiyor. Tarafından Tony Adam daha eşya görmek


@sengineland izle





Erkeksin bir otomatik anahtar kelime araştırma aracı anahtar kelime veri--dan Google Analytics trafik çeker ve gelecekte SEO çabaları üzerinde fikir verir?


Otomasyon üzerinde yazı için teşekkür ederiz. Son zamanlarda biraz tekrarlayan Bu ve diğer yerleşimlere gibi gerçekten benim takım doğru yönde hareket ediyorum gibi hissediyorum yani makaleleri görmek bizim günlük işlemlerini otomatikleştirme stratejik yollar bakmak için bashed.


Hadi iMacros denir Firefox için çok iyi bir eklenti kullanıyorum aslında ile başlar. (https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3863/) hangi Ayrıca Chrome ve IE için kullanılabilir. Ayrıca benim makro yapı çok gerçekleştirmek için geliştirici tarayıcı kullanmak.


Sarı Sayfalar arasında değişen çeşitli dizin gönderimler gibi adımları otomatik, süper sayfaları aşağı ta ben derim daha az değer dizinleri bağlantılar at gitsin. Otomasyon sadece benim takımım kopyayı kaydeder. / istemci bilgisinin captcha noktaya kadar tüm yol varsa yapıştırma.


Ben de yeni müşteriler için araştırma istiyorum potansiyel anahtar kelimeler hazırlamak birkaç makrolar oluşturduk. Önceden anahtar oluşturur ve onları Google anahtar kelime aracı yükler ve oradan tüm pazarlama temsilcisi yapması bu captcha girebilir ve verileri verme. Onları anahtar kelimeleri hazırlanması üzerinde oldukça düz ileri olduğu zaman kazandırır, Başlarken görev.


Ayrıca bazı otomatik bir görevi tamamladıktan sonra bir bilet için istemci güncelleştirmesi yeteneğimizi otomatik. Örneğin, otomatik olarak DiscoverOurTown.com istemciye göndermek bilet oluşturulur, güncelleme ve kapalı ve e-posta gönderimi ve gerekirse erişim bilgileri bildiren müşteriye gönderilen söylüyorlar.


Nihayet ama kesinlikle otomasyon hedeflerimi en son gördüğünüz normal sayfa öğelerinde tüm temel ile önceden oluşturulmuş sayfalar oluşturma olmasıdır. Gelen çağrı eylemi amaçları için bizim CMS gibi iletişim bilgileri de dahil. Biz hiçbir şey eksik olan sekiz geo belirli sayfasına kadar ama sayfa bağlantıları ve içeriği önceden inşa. Sonra biz içerik için bu sayfaları giriyor ve bu içeriği el ile ekleme ve Metaş ayarlama basit bir mesele, başlık Etiketler, resim etiketlerindeki alt metinlerini ve benzeri.


Her ay böyle güzellik benim sayfa oluşturma komut dosyası veya sıklıkta istediğiniz gibi git ve böylece işler daha yeni müşteriler ile karıştırmak kullanılan şablonu değiştirmek. Değil aynı düzeni oluşturmak onlarca yeni müşteriler bakmak dikkatli olmak istiyoruz.


Bütün bunların hemen hemen üç ay evde karpel tünel nedeniyle geçirdikten sonra geldi. Zaman tasarrufu için kısa yolları aramaya başladım ve şimdi hemen hemen sıkıcı günlük görevleri azaltmak benim şirket yardım ettiğim.


@jexley-bir aracı bu şekilde de çok isterim. Hangi verilerin G analytics almak önemli düşünür müsün? İMacros kullanarak veri toplamak mümkün olabilir; Vur bana.


Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Sosyal medya pazarlama taktikleri-Las Vegasın önümüzdeki hafta çalışmak


Bing satış potansiyeli Microsoft CEOsu Elop düşünün


Infographic: Google yazarlık sorunları, adım adım bir akış sorunlarını giderme


AB "Watchdog" Antitröst düzenleme kapsamında almak için Google


2014 SEO Senaryo: Google sinekkuşu, içerik & yetkilisi


Google yer listeleri Android telefon App entegre ? ve onlar korkunç


Google Helpouts: Yolu ile Video, Google tarafından bir fiyat için destek uzmanlarından yardım


Yeni görsel marka reklam: Ne Google Banner & Bing kahraman reklamları ara demek


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder