18 Kasım 2013 Pazartesi

İyi bir SEO nasıl bulabilirim? -Moz

Rand, sonrası için teşekkürler. Geçmişte biri iyi sonuç üretti, üç SEO şirket kullandık. Ama SEO öğrendim, bu yüzden sonunda, bunların ile işe yaramadı (SEO sanat için teşekkürler Bu arada - inanılmaz kaynak ve takdir ediyorum, Aralık ayında güncelleştirmeden). Ben karşılaştıkları sorunlar vardı:


1. Şirketler nerede seo iş danışmanlık hizmeti daha fazla olması için gelişen teknik insanlar tarafından personel. Bu insanlar nasıl dizin bağlantılar kurmak ve anahtar kelime meta başlıklarım eklemek biliyordu, ama hiçbiri gerçekten benim iş anlamak için zaman aldı. Sonuç bizim meta açıklamaları iyi olduğunu, ama her zaman biraz kapalı vardı oldu. Anahtar kelime araştırma bir çok zaman, örneğin gerekli (ki biz) video prodüksiyon şirketi ve (ki biz değil teklif) video yapım stüdyosu hedefleme arasındaki ince farkları alamadılar.


2. İyi sonuçlar bir talep başa çıkabileceğini ve hafta ne zaman gerçekten onunla konuşmam gerekli bir anda radardan gitti daha fazla iş üzerinde aldı ki.


3. Hiç biri ne bir şekilde ben tebliğ (zaman SEO newbie) anlayabilirdim. Anahtar kelimeler ve meta açıklamaları ve ilgili olarak başka bir dil de olabilir alt Etiketler, konuştular.


1. İş hedefi odak: bakalım ne diyecekler Bu soruyu sorun. Gibi: benim Pagerank artırmak istiyorum - ne yapıyorsun? Genel işletme hedeflerinizi aklına şirket yanıt verir: Bu garip bir amaç, nedenini sorabilir miyim? Değil şirket yanıt verir: Tabii ki, bunu yapabiliriz.


2. Hedef kitleniz ve iş anlayışı: seçtiğiniz şirket kendi iş ve Pazar anlayış temel alır, kısaca çok net başaracağım. Bu öneriler göstermek zorundalar.


3. Analitik veri: refeerences için sormak yerine, neden sormuyorsun analytics verilerini müşterileri için - sor onlara organik arama trafiği grafikler onların sözleşme süresi içinde göstermek için. Bu kalite iyi bir göstergesi olabilir.


Heather, diğerleri gibi iş ve hedef kitleyi anlamak önemli olduğunu kabul ediyorsunuz. Ve Evet, analytics verilerini güçlü sonuçlar ölçüsüdür. Teşekkürler.


Meta etiketleri konuşurken gözlerine üzerinde sırlı önlemek için farklı dil kullanan istemciler ile benim iletişimi geliştirmek heyecanlıyım. Ama neden sayfa sırası bir şirketin iş hedefi odak hakkında endişelenen bir SEO tarafından garip olmak kabul hakkında daha söyleyeceğim?


Kirk Yanıtınız için teşekkür ederiz. Ana hedef PageRank artırmak için ise, bu iş için herhangi bir olumlu etkisi olmadan yapılabilir. Örneğin, bu hizmetleri B2B kuruluşların dijital pazarlama şirketi çalıştırın. PageRank artırmak istedim Eğer blog authority bina odaklanabiliriz. Bunu yapmak için oldukça yavaş bir şekilde B2B kuruluşları için yararlı tavsiyeler sunmaya devam etmektir. Bu nişan ve yarar-ecek var olmak içinde belgili tanımlık uzun koşmak bizim marka güven inşa eder. Bunu yapmak için daha hızlı bir yol Mickey rakiplerimizin dışarı alır veya bu sektöründe insanlar hakaret zeki, komik içeriği yazmaktır. (Orada gibi birçok joker bizim sektörde!) yapmaya tamamen isteksiz olduğum bir şey değildir, ancak negatif bir marka algısı aktarmaya başlayabilirsin. Ancak, herkes orospu sever ve eminim blog pislik hizmet Web sitesi ziyaretçilerinin, paylaşımlar ve bağlantıları artırmak için (ve dolayısıyla PageRank). Ama iş üzerindeki etkisi önemsiz olacaktır. Bu nedenle, bir istemci PagaRank artırmayı unutmayın yanlış hedefi vardır. Her müşteri profili/satış/nişan yerine rasgele bir metrik ve net PR umut gibi SEO artırmak için bakmalıyız. H


< p > Kirk Yanıtınız için teşekkür ederiz. Ana hedef PageRank artırmak için ise, bu iş için herhangi bir olumlu etkisi olmadan yapılabilir. Örneğin, bu hizmetleri B2B kuruluşların dijital pazarlama şirketi çalıştırın. PageRank artırmak istedim Eğer blog authority bina odaklanabiliriz. Bunu yapmak için oldukça yavaş bir şekilde B2B kuruluşları için yararlı tavsiyeler sunmaya devam etmektir. Bu nişan ve yarar-ecek var olmak içinde belgili tanımlık uzun koşmak bizim marka güven inşa eder. Bunu yapmak için daha hızlı bir yol Mickey rakiplerimizin dışarı alır veya bu sektöründe insanlar hakaret zeki, komik içeriği yazmaktır. (Orada gibi birçok joker bizim sektörde!) yapmaya tamamen isteksiz olduğum bir şey değildir, ancak negatif bir marka algısı aktarmaya başlayabilirsin. Ancak, herkes orospu sever ve eminim blog pislik hizmet Web sitesi ziyaretçilerinin, paylaşımlar ve bağlantıları artırmak için (ve dolayısıyla PageRank). Ama iş üzerindeki etkisi önemsiz olacaktır. Bu nedenle, bir istemci PagaRank artırmayı unutmayın yanlış hedefi vardır. Her müşteri profili/satış/nişan yerine rasgele bir metrik ve net PR umut gibi SEO artırmak için bakmalıyız. H < /p >


< p > teşekkür ederiz Heather. Evet dedi ve net. Müşteri satış dönüşümlerini, kullanıcı nişan ve profil değeri rağmen SEO. < /p > odaklanmalıdır


Heather ve Kirk.  Bunu ben de düşündüm.  SEO desteğine dayanır-SEO iş çalıştırın.  Benim bakış açısından "hakkında iyi bir SEO" hiç umurumda değil, "etkili SEO" can atıyorum.   Bilgisayar bilimi prof uzun zaman önce oldu ve hala araçları zarif bir incelik için teşekkür ederiz.  Ama benim en iyi test amaçlı işe bir SEO için bu sadece "böylece bana sonuçları." Şimdi, bir iş çalıştırmak  Ve Kirk ün dönüşümleri duygusu ve nihai iş performansı anlayışını demek ki.  İyi fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.


< p > Heather ve Kirk.  Bunu ben de düşündüm.  SEO desteğine dayanır-SEO iş çalıştırın.  Benim bakış açısından "hakkında iyi bir SEO" hiç umurumda değil, "etkili SEO" can atıyorum.   Bilgisayar bilimi prof uzun zaman önce oldu ve hala araçları zarif bir incelik için teşekkür ederiz.  Ama benim en iyi test amaçlı işe bir SEO için bu sadece "böylece bana sonuçları." Şimdi, bir iş çalıştırmak  Ve Kirk ün dönüşümleri duygusu ve nihai iş performansı anlayışını demek ki.  İyi fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. < /p >


Perspektif paylaşımı ve iş ve hedeflerini anlamak için çaba zaman de nasıl takviye için teşekkürler geçirdi. Satıcı olarak, şirket, üyesi olmayan bu kez bir mücadeledir. Planlama aşamasında, kendi web sitesi, pazarlama ve PR iletmek mesajları ve genel yönünü hakkında müşteri ile sohbet edelim. İstemci kez sürpriz - bazen sinirli - "yanlış" Mesaj düşünün ne duymak. Bu yüzden, ilk proje istemcinin kendi hikayesini anla - kopya ve "doğru" mesajı iletmek için görüntüleri elde yardımcı olur. (Bazen bu biraz zor aşk gerektirir.) Doğru dürüst, başarılı olmak için kurmak ve projenin geri kalanı sorunsuz gitmek eğilimindedir.


< p > teşekkür için perspektif paylaşımı ve iş ve hedeflerini anlamak için çaba zaman de nasıl takviye geçirdi. Satıcı olarak, şirket, üyesi olmayan bu kez bir mücadeledir. < br / > planlama aşamasında, ben bir istemci iletileri ve genel yönlendirme hakkında kendi web sitesi, pazarlama ve PR iletmek görüşme. İstemci kez sürpriz - bazen sinirli - "yanlış" Mesaj düşünün ne duymak. Bu yüzden, ilk proje istemcinin kendi hikayesini anla - kopya ve "doğru" mesajı iletmek için görüntüleri elde yardımcı olur. (Bazen bu biraz zor aşk gerektirir.) Doğru değil, başarılı olmak için ne kurmak ve projenin geri kalanı sorunsuz gitmek eğilimi. < br / >< br / >< /p >


Heather, kendinizi öğretim üzerinde büyük INSITE.  Yabancılar için anlaşılması zor bir sanayi benim.  "SEO sanat" sözü.  Bu bir makale on-line yoksa Eric Enge kitaba mı?Teşekkürler


< p > Heather, kendinizi öğretim üzerinde büyük INSITE.  Yabancılar için anlaşılması zor bir sanayi benim.  "SEO sanat" sözü.  Bu bir makale on-line yoksa Eric Enge kitaba mı?Teşekkürler < /p >


Kültürel uyum en önemlisi önemlidir. Yani istemcinin tercih edilen çalışma tarzına uyum isteyen danışmanları vardır. Ne tür bir iletişim arıyorsunuz?  Ayrıntılı aylık yazılı raporlar? Haftalık telefon görüşmesi? Bu senin kararın. Danışman sizin için başka bir yol çalışıyor.Sanırım müşteri mutsuz--ve bir süre olmuştur out bulduklarında danışmanları sık şaşırırlar. Ve hepsini ilk Balayından sonra zayıf iletişim geliyor.Pratiğinden üç anekdotlar:


"Şirketler nerede seo iş danışmanlık hizmeti daha fazla olması için gelişen teknik insanlar tarafından personel. Bu insanlar nasıl dizin bağlantılar kurmak ve anahtar kelime meta başlıklarım eklemek biliyordu, ama hiçbiri gerçekten benim iş anlamak için zaman aldı."


Truer kelimeleri asla konuşulmadı. Gün veya hafta iş ve endüstri kapsamlı görüşmeler ve araştırma ile tanımak için al. (Bu çoğunlukla sözleşme imzaladı sonra gerçekleşmesi denemek için numarasıdır.) Ama bu kez araştırma az % 50 başarı oranı ile 5-10 saat için bir teklif yapacağım. Ve Tanrı biliyor ya, ben vermek gibi bir hata yaptım çok fazla uzağa önerisi kademe birden çok kez.


Büyük bir sorun, birçok müşteri SEOya yeni ve ne istediğiniz veya ihtiyacınız bilmiyorum olmasıdır. Fiyatlandırma sayfaları karşılaştırmak tuzağına düşerler. Ve onlar iş kurmak aramak gibi danışmanları bazen çerez kesici yaklaşım alabilir. Her zaman fiyatlandırma sayfa veya zamanlama serv yok derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder